Povrat pošiljke

Kako funkcionira povrat proizvoda u državi Hrvatska?

Kako biste vratili artikle, morate otići na detalje narudžbe . Tamo možete odabrati funkciju “Povrat artikla”. Odaberite zašto želite vratiti i koji artikli će biti vraćeni.

Zatim ćete jednostavno i praktično primiti e-mail naljepnicu za otpremu. Ovo sadrži sve važne informacije o tome kako vratiti svoj paket. Na ovaj način povrat je za vas besplatan.

Kada nam vraćate proizvode, obratite pažnju na sljedeće:

  • Vraćeni proizvodi bit će obrađeni unutar 5 radnih dana (isključujući subote) od evidentiranja robe u skladištu.
  • Pažljivo zapakirajte robu kako se proizvodi ne bi oštetili u transportu.
  • Trebali biste pribaviti dokaz o slanju i čuvati ga dok ne primite povrat ili zamjenu.
  • Kod električnih uređaja spakirajte proizvode u originalno pakiranje kako bi se izbjegla oštećenja uzrokovana transportom.
  • Za robu koja se mora slati špedicijom, troškovi povratne dostave neće biti pokriveni.

Više informacija saznajte u našim uvjetima poslovanja.

Koji proizvodi se mogu vratiti?

Možete vratiti proizvode u izvornom stanju. Molimo Vas da proizvode dobro zapakirate kako se prilikom povrata ne bi oštetili.

Ukoliko ste primili robu koja je u neispravnom stanju, molimo da nas kontaktirate odmah po primitku.

Ovdje možete pronaći daljnje pravne informacije o predmetu povlačenja/opoziva.

Kako mogu dobiti povrat novca?

Iznos kupnje bit će vraćen na način plaćanja koji je izvorno korišten. Ako želite, možemo također izraditi kupon u iznosu kupnje umjesto povrata novca.

Primit ćete potvrdu od nas s priznanicom kredita putem e-pošte kada vaš povrat bude obrađen. Napominjemo da robu morate vratiti u roku od 30 dana.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, pišite nam putem obrasca za kontakt.