Kako izvršiti narudžbu

Naručivanje

Naručivanje je vrlo jednostavno! Na našoj internet stranici možete naručivati 24 sata dnevno.

Proizvode možete naći pomoću funkcije pretraživanja. Ako ste odabrali proizvod, možete birati njegovu boju, veličinu, okus ili količinu. Njegova kupnja moguća je klikom na gumb "Dodaj u košaricu“.

Nakon toga, u gornjem desnom dijelu kliknite na gumb "Na blagajnu" koji vas vodi do postupka naručivanja. Ako ste postojeći kupac, možete se prijaviti pomoću svojih podataka za prijavu, a ako ste novi korisnik, možete lako i jednostavno kreirati svoj novi korisnički račun.

Na stranici blagajne jednostavno unesite željenu adresu isporuke i odaberite način plaćanja. Prije samog slanja imate mogućnost još jednom provjeriti svoju narudžbu.

Neposredno nakon uspješno izvršene narudžbe zaprimit ćete potvrdu putem elektronske pošte. Vaša narudžba bit će obrađena u najkraćem mogućem roku.

Raspoloživost i stanje na skladištu

Uvijek se trudimo imati što više proizvoda na zalihama za vas.

Informacije o roku isporuke pronaći ćete na dva mjesta na našoj web stranici: neposredno uz proizvod i u košarici.

Status proizvoda možete vidjeti na stranici proizvoda. Proizvode razlikujemo prema sljedećim kategorijama:

Na zalihi: Proizvod se može odmah poslati. Dostavljamo isti ili najkasnije sljedeći radni dan.

Na zalihi od: Proizvod trenutno nije na zalihi, ali bi trebao biti dostupan do navedenog datuma.

Trenutno nedostupan: Nažalost, nemamo točne informacije kada će proizvod ponovno biti dostupan. Moguće je da proizvod ima problema s isporukom kod dobavljača ili postoje poteškoće kod proizvođača. Budući da ovdje često ne dobivamo precizne informacije, prisiljeni smo ukloniti gumb "Dodaj u košaricu" kako ne bismo osigurali nepotrebno duge rokove isporuke. Također možete kliknuti na "Obavijesti me kada bude ponovno dostupno" i tada ćete automatski primiti e-mail čim se proizvod vrati na zalihu.

Rasprodano: Proizvod više nije u proizvodnji ili je uklonjen iz našeg asortimana.

Datum isporuke ovisi o nekoliko čimbenika kao što su adresa dostave, odabrana usluga dostave, dostupnost robe, vrijeme narudžbe i način plaćanja. Evo primjera:
Potreban vam je proizvod i on se prikazuje kao "Na zalihi". Samo ovaj proizvod utječe na vrijeme isporuke. Očekivani rok isporuke prikazan je za proizvod i u košarici.
Ako sada u košaricu stavite neki drugi proizvod, koji će tek naknadno biti na zalihi, promijenit će se očekivani rok isporuke za cijelu narudžbu. U košarici je prikazan datum isporuke na koji ćete dobiti oba proizvoda.

Ako bi bilo ikakvih problema s isporukom, svakako ćemo vas obavijestiti.

Mogućnosti plaćanja

Mogućnosti plaćanja u državi: Hrvatska
Predračun
Nakon provedene narudžbe, uplatite iznos na naš bankovni račun. Narudžba će biti otpremljena po primitku uplate.
Kreditna kartica
Platite sigurno i brzo pomoću VISA, Mastercard, JCB.
Maestro kartica
Platite sigurno i brzo svojom Maestro karticom.
Amazon Pay
Amazon Pay
Plaćajte jednostavno i sigurno svojim Amazon računom

Koje su mogućnosti dostave?

Čestitka

Imate mogućnost da narudžbi dodate osobnu čestitku. Izaberite među različitim motivima, dodajte osobnu poruku i pogledajte kako će Vaša čestitka izgledati.

Nakon zaključavanja narudžbe nije moguće koristiti opciju »Čestitka«.

Bez priloženog računa u paketu

Ova opcija je važna kada želite poslati poklon i ne želite da u njemu bude račun. U tom slučaju navedite adresu računa i posebno adresu dostave. Paket ćemo tada poslati na adresu dostave, a račun na navedenu adresu računa.

Ako su adresa dostave i adresa računa iste, tada ćete oboje (i paket za poklon i račun) dobiti na istu adresu, ali odvojeno.

Kako se vrši dostava proizvoda osjetljivih na temperaturu, svježih proizvoda, proizvoda direktno od proizvođača?

Što je bilješka o narudžbi?

Bilješku o narudžbi možete ispuniti u »košarici«. To je dodatno pojašnjenje za naše skladište. Međutim, u toj bilješci ne možete prenijeti poruku za prijevozničku firmu.

Naša služba za kupce (Customer Support) će pokušati proslijediti Vašu napomenu prijevozniku, ali ne možemo garantirati, da će prijevoznik dobiti napomenu, odnosno da će je uvažiti.

Ukoliko mijenjate svoju narudžbu ili želite dodatne informacije obratite se našoj  Službi za pomoć korisnicima.

Što znači status moje narudžbe?

U trenutku kada potvrdite svoju narudžbu, možete pratiti njen status na kartici Vašeg računa. Molimo da točno provjerite status ukoliko želite načiniti promjene u svojoj narudžbi.

Čekamo uplatu – To znači da Vaša uplata još nije zabilježena. U svakom trenutku možete promijeniti svoju narudžbu. Mi ćemo Vam jednom tjedno u periodu od 4 tjedna poslati podsjetnik na plaćanje, a nakon toga ćemo pauzirati Vašu narudžbu. Ako platite kasnije od tog perioda, Vaša narudžba će jednostavno biti ponovno aktivirana.

Spremno za dostavu – Narudžba je stigla ali još nije obrađena. Još uvijek možete izvršiti promjene u svojoj narudžbi.

U procesu pakiranja – Narudžba se upravo pakira ili je već na putu prema otpremnom uredu. Više nije moguće mijenjati narudžbu.

Otpremljeno - Narudžba je otpremljena.

Otkazano - Vaša je narudžba otkazana.